NU ÄR DET KLAART !!! :D

Yes!
Nu är det klart att jag är delfodervärd på Euroica, som hon heter :D
Ska ta hand om henne måndagar, onsdagar och fredagar ;)
Börjar from den 15/08-11 ;))
Ska bli supeeer kuliiigt !! :D

Och nu är det bara o hoppas på att det kommer bli lika kuligt som jag hoppas på ;) haha !
Men vi får se hur jag gör med bloggen..,
Antingen så kommer jag ha kvar denna, min vardagliga och ha en blogg med en tjej i stallet..
Fast det kommer bli himlans jobbigt o hinna med 3st bloggar !
Så om jag måste välja bort någon så kommer det tyvärr att bli denna... :/
Men det meddelar jag er om senare isånnafall :)

Har inte så mycket mera o säga, men här kommer en bild på Euroica, som är tagen från blocket..


Är hon inte för söööt ?! (A)

OBS ! man uttalar hennes namn Eråjka (euroica), om det var någon som hade svårt med uttalet ;))

Vi hörs senare !!

 


Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0