På väg hem

Sitter nu på bussen på väg hem...
Är hemma om typ 30min eller nått :(
När jag sen kommit hem så ska jag snabbt äta något o sen byta om till ridkläder :D
Det är dessutom inte halt idag så det borde funka att rida till ridhuset :p
För broddar får de imorn!

Har haft svenska prov, gick väl bra, skrev typ 3 A-4 papper (fram och baksida!)
Sen var de musik-redovisning o det gick väl sådär...
Musiklektionen var i totalt kaos!
Under den långa rasten (50min) så var jag även i syslöjden o gjorde klart mina "klänningar"/längre tröjor :p
Så nu är det bara utvärderingen kvar...

Efter stallet o efter jag ätit, duschat oså så skjutsar mamma ut mig till gårn o sen sover jag hos Karro med Karro o Erika! :D

Men nu dör snart mitt batteri :s
Hörs! :love:


Kommentarer
Postat av: Erika

Kom hittttttt nu :D <333

2011-12-09 @ 18:41:09

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0