Om Euroica

Gnägg!

Mitt namn är Euroica och jag är född 2004
Sara blev delfodervärd på mig i augusti månad...

Vad jag vet så är jag en maxad D-ponny, men är ej slutmätt ännu så jag kan likaväl vara en liten häst...
Jag är fux och har en genomgåndebläs och 1 vit strumpa




Jag tycker det är jätte kul att hoppa!
Men när det kommer något nytt så blir jag osäker och stannar hellre än hoppar
Kan dock bli väldigt pigg och stark i hoppning
Och jag tycker inte om att hoppa när jag har bett i munnen, så jag rids med ett bettlöst träns!





Inom dressyer kan jag inte så jätte mycket, men jag lär mig!
Tyvärr så kan jag vara lite het även inom dressyren, vilket gör att det ibland blir svårt att arbeta mig rätt
Oftast är jag väldigt stel av mig och okoncentrerad när det finns andra runt omkring mig





Kommentera om ni vill veta något mera om mig så lägger jag till det! :)

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0