Om Sara

Hej!

Jag heter Sara och är född sommaren 1997
Jag går mitt nionde år på Tegelviken (i 8:an), i kvicksund, och har 1 ½ år kvar





Här kommer ni kunna läsa om
* delfoderponnyn - Euroica
* fram - motgångar
* olika ridövningar 
* shopping - till mig och ponnyn
* kika på bilder 
* kolla på olika outfits - till både mig och ponnyn
* min vardag



Min fritid tillbringar jag med mina komisar





+ många fler..


I stallet och där är jag 3 dagar i veckan, hos min delfoderponny Euroica :)
Jag blev delfodervärd i början på augusti, då jag innan sommaren slutade på ridskola efter ca 10år pga att jag tröttnat
Letade då under hela sommaren efter en medryttarenponny/delfoderponny och sen i mitten av juli såg jag en annons på Euroica och såg att hon inte stod så jätte långt ifrån där jag bor heller, dessutom går det buss!
Så då ringde jag och fick prata med hon som jag delar Euroica med och vi bestämde att samma helg skulle jag få komma och provrida!
Mera kan ni läsa om här






Bakom kameran, min första riktiga kamera, alltså en systemkamera har jag köpt för egna pengar!
Det är en SONY A230 och till den har jag orginal objektivet 18-55mm och ett annat som jag fått i julklapp, ett sigma 70-300
Jag är super nöjd över kameran!
Dock känner jag att, när jag får pengar till det, jag skulle vilja uppdatera mig till någon lite mera avancerad...
Men det får bli senare!

Jag tycker iallafall att det är jätte roligt att ta kort, om man har något motiv!
Om jag inte vet vad jag vill ta kort på så har jag ingen ork till det, men om jag däremot vet vad jag vill fota så blir det en helt annan sak :P









Framför datan
När jag sitter framför datan så uppdaterar jag bloggen, checkar FB eller redigerar bilder i Photoshop elements 8 :)



Photoshop
Vad gäller photoshop så har jag ju massor, mycket massor kvar att lära och jag lär mig något litet varje gång...
Men jag tycker att det är riktigt kul! :)
Dock brukar jag oftast ha dålig fantasi, vilket gör att de flesta av bilderna blir ungefär likadant redigerade :|

Lite bilder jag redigerat i photoshop






Framför tvn
Vid tvn så kikar jag på allt möjligt, faktiskt!
Har inget program som jag verkligen följer, men sen finns det ju program som jag tycker mer/mindre om än andra...


(tvn hos mamma)


Mitt motto

Utan någon motgång blir det aldrig någon utmaning, utan någon utmaning blir det aldrig någon framgång



Kommentera om ni vill veta något annat så lägger jag till det! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Men oj där var ju jag ! :D <3



2011-10-16 @ 18:42:37

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0