Stallet

Sorry för låg uppdate under dagen....

………

Nu är jag iallafall i stallet, ska snart dra mig ut i blåsten för o hämta in Euroica ;)
Tror nog att det bara blir något dressyrpass idag...
1) det är typ 2 till som ska rida samtidigt som mig, en häst är ny o en tycker Euroica inte så super mycket om...
2) det blåser typ storm ute, så har ingen större lust o ställa mig o bygga fram massa hinder
3) känner faktiskt inte för att hoppa något idag....

Så det blir dressyr!
Jobb - formen
Hur - många volter, ställa igenom överdrivet mycket, arbeta i lugnt tempo, mycket trav/skritt


Vi hörs när jag har ridit/sitter i bilen/har kommit hem/senare ikväll, ja ni märker ;)


Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0