Heeej!!

Märker att det fortfarande är några stackare som går in på denna blogg...
Tyvärr så är det så att jag inte hinner uppdatera denna :/
Så om ni vill veta hur det går för mig o Euroica o vad jag gör nu för tiden så gå inte på bloggen som jag har tillsammans med en kompis i stallet!!! :D

http://albroryttarna.blogg.se/

Där är uppdatering tyvärr lite låg just nu då jag befinner mig i linköping o Amanda i skåne....
Men vi båda är på hugget o försöker uppdatera så ofta som möjligt!! :D
Så det är mycket roligare att kika in där o följa oss än att fortsätta kolla in denna blogg då det kanske kommer något enstaka inlägg i månaden bara............

Aja, hööööööörs :D

gamla bilder... internet är för segt för att kunna ladda upp nya... checka http://albroryttarna.blogg.se om ni vill se nya..!


Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0