Viktig info om bloggen..!

Denna blogg kommer tyvärr inte att uppdateras speciellt mycket i huvud taget!
Då jag har bestämt med en kompis som precis har börjat som medryttare på en d-ponny som står i samma stall som mig att vi ska börja blogga tillsammans!
Bloggen är inte gjord ännu men jag sitter och fixar lite med designen...
Så jag kommer att säga till när bloggen är redo och allt är klart!
Men denna blogg kommer inte att tas bort då det dessutom kan vara kul för mig o gå tillbaka för o få lite blogginspiration (stavning?) osv...

Men det kommer betyda en riktig nystart för både mig o min kompis och vi är riktigt på hugget då både riktigt saknat bloggandet då båda haft en bloggpuas..!
Vi planerar att redan komma igång redan veckan som kommer!! :D
Men innan någonting är klart så kommer jag inte berätta vad bloggen heter eller säga att den är aktiv!

Hoppas att alla ni som läser denna blogg kommer att följa min o min kompis resa i hästvärlden istället! :)


Kan även meddela att sen Euroica bytte stall och fått tillbaka sina gamla kompisar (som flyttade upp till de stallet hon står i nu innan 2011s slut) så har hon blivit mycket lugnare och mycket lättare att arbeta med!
Så vi är påväg framåt och det känns äntligen, efter ca 6månader, som att vi verkligen är påväg någonstans! :D


Nej...
Vi hörs!!
puss :love:

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0