Bloggpaus...

Som ni kanske redan har förstått så har jag tagit en bloggpaus och den fortsätter, tyvärr..!
Har ingen blogglust och just nu har jag det väldigt jobbigt i livet!

Men jag kan säga att jag har lite planer på gång och att ni har missat en del i hästväg ;)
Tex har vi bytt stall så nu står vi i stallet där ridhuset finns och imorn ska jag rida lektion o lite annat smått...

Planerar även lite granna för bloggen, men får se hur det blir med det :)

Nej, tänkte låta bloggen vara ett tag nu, får se när jag kommer tillbaka men när jag kommer tillbaka ska jag försöka vara starkare än någonsin och blogga bättre än bäst!

Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs!

fiiiiiiina fiiina Euroica! :love:

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0