Dagen ser ut såhär...

Mamma kommer snart hem från jobbet o fixar lunch (y)
Ska ringa upp 2st som ringde mig när jag lov o sov ang. kameran (a)
Ska ladda upp filmen på YT
Ska ladda upp o fixa lite tidsinställda till andra bloggen, med massa bilder! - kommer även länka bloggen här så får ni kika så istället, laddar upp några här o vill ni se fler får ni gå in på den andra ;)
(Om jag orkar så ska jag fixa med designen)
Kika runt på lite kameror, om jag hinner
Åka till pappa

Så ser typ min dag ut!

Ja, kommer förhoppningsvis bli en lugn dag!
Men om jag inte orkar göra allt som står oså så kommer jag nog dra på en film ;)
Och kanske, kanske, kanske får jag min kamera såld!!! :D *glad cheyyy*

Nu ska jag börja ladda upp filmen på YT o sen ska jag fixa tidsinställda på andra bloggen, som ni btw hittar HÄÄÄÄÄÄÄÄR

PUSS!

En ovisad(?) bild, redigerad i Photoshop Eements 8

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0