Inte haft tid...

Idag har jag tyvärr inte haft tid för bloggen...
Vaknade vid 11, klockan 14 satt jag i bilen på väg till västerås för o kika på kamera, strax efter 16 var jag hemma igen o då var det mat, 17 så förljde jag med mamma ut till tvättstugan o nu innan jag satte mig här la jag in min kamera på blocket...

Så jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen...
Kommer inte kunna ladda upp filmen idag heller för internet är apsegt!
Men är ju hemma hela dagen imorn så borde kunna ladda upp den då ;)
Början ju inte skolan förrän på TISDAG! (Y)

Nej, nu ska jag göra något annat, typ ladda upp lite bilder i nya bloggen eller nåt, om det går t :P
JAja, vi hörs!

bild vill inte laddas upp, så ni får klara er utan!

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0