Karaktärsträning

Fick under dagen reda på att Euroica hade tappat en sko o att hovis skulle komma strax efter 18...
Så ingen ridning idag!
Istället så blir det karaktärsträning!
Vilket verkligen behövs med den lilla damen ;)
Tänkte vara i paddocken o dra fram lite pressenningar (stavn..?) o sen finns det lite andra "läskiga" saker som jag ska försöka få henne o gå över :p
Får se hur det går!!

Förlåt för dålig uppdatering förresten, men har inte hunnit/orkat nu när skolan dragit igång, inte kunnat sova ordentligt på nätterna o så :/
Ska försöka bli bättre!

Nej nu är jag framme vid stallet, hörs :)
(himmlen här om dagen)


Kommentarer
Postat av: ylva

sånt är ju nyttigt också, är hon tittig av sig eller? ;)

2012-01-12 @ 14:24:57
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar, tack!


1. Jag vill inte ha någon form av elaka kommentarer!
2. Jag tar gärna emot kritik, i form av hjälp!
3. Jag är gärna med i tävlingar!
4. Jag gör gärna länkbyten och bloglovin byten!
5. Jag vet vart in postlåda bor!



Kommentera inlägget här:

Har du något namn ?
Kommer du hit ofta ?

E-postadress ? (endast jag som ser!)

Har du någon fin blogg ?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0